2009. december 11., péntek

9.

Virágok-völgye.
A nimfák jönnek és keresik Lionel-éket.

Ophelia: Vajon hol lehetnek?
Hermia: Fogalmam sincs.
Linette: Arra nem gondoltatok, hogy talán kettesben szeretnének egy kicsit maradni?
Heléna: Az meglehet, mert mostanság folyton a nyakukon lógtunk.
Olivia: És mi van akkor, hogyha valaki elkapta őket? Erre nem is gondoltatok?
Hermia: Jaj, Olivia! Ne légy már ennyire pesszimista! Mindig csak a rosszra gondolsz.
Olivia: Lehet, hogy igazatok van, de én akkor is nagyon féltem Cleot na meg persze Lionelt is. Ha nem tudnátok az elmúlt időben Cleo nagyon a szívemhez nőtt… (Ophelia, Hermia, Heléna és Linette nevet)
Most min nevettek?
Linette: Semmin.
Olivia: Ezt nem hiszem el.
Linette: Mit?
Olivia: Hát azt, hogy nem nevettek semmin. Valamin csak nevettetek. Vagy nem?
Heléna: És Cleo is így érez? (viccesen mondja)
Olivia: Mi!? Ja, hogy ti azon nevettetek, amit mondtam? Nem úgy gondoltam. Olyan idióták vagytok…
Heléna: Jól van… mi is csak vicceltünk.
Ophelia: Szerintem meg keressük őket tovább. Nagyon rossz előérzetem van velük kapcsolatban.
Hermia: Igaza van Opheliának. Nincs arra időnk, hogy szórakozzunk. (a többiek bólintanak és keresik őket tovább)
Linette: Lionel!
Olivia: Cleo!
Hermia: Cleo! (mindenki el)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése