2010. április 20., kedd

14.

Erdei tisztás.

A tündérek harcolnak, Cleo és Phoenix jön.


Cleo: (Phoenixhez) Ez az anyám! De mit keres itt?

(A tisztás közepére rohan, Carmen és Lionel közé áll.)

Anyám, Lionel! Mondjátok, mire jó ez!?

Carmen: Hát… Várjunk csak, az előbb azt mondtad, hogy Lionel? De hát hogy lehet ez? Hisz Lionel halott.

Cleo: Nem, anyám. Én is nemrég tudtam meg. És éppen itt áll előtted.

Carmen: (Lionelhez) Én ezt el sem hiszem, hisz én mindig fiamként szerettelek, és annyira örültem volna neki, ha te és Cleo összeházasodtok. Lehet, hogy itt a nagy alkalom. (Cleohoz) De ki ez a fiatalember itt melletted? Csak nem…?

Cleo: Bocsáss meg. Ő itt Phoenix és neki köszönhetem, hogy élek. Sokat jelentene nekem, vagyis nekünk, ha áldásodat adnád a házasságunkra.

Carmen: Nem akarok ellenetek irányulni és nagyon örülök, hogy megismerhettem az ifjú Phoenixet, de…

Cleo: Akkor beleegyezel? (Carmen bólint) Nagyon szépen köszönöm! (mindenkihez)És most szeretnénk valami fontosat mondani. Szerintem a lelke mélyén mindenki ezt gondolja… Arra még senki se gondolt az elmúlt -nem tudom hány- száz év alatt, hogy ezt a két birodalmat együtt is lehetne kormányozni?

Phoenix: Igaza van Cleo-nak… Miért nem egyesül ez a két birodalom? Semmi oka sincs annak, hogy itt háborúzzatok. (Közben megérkeznek a nimfák és átölelik Cleo-t.)

Carmen: (odamegy Lionelhez és kezet fog vele) Talán igaza van a lányomnak. Remélem, bízhatok benned.

Lionel: (Carmen-hoz) Most már biztos. Rájöttem, hogy a békülés az egyetlen kiút.

Cleo: (Carmen-hoz) Anyám! Szeretném, ha visszavennéd tőlem a koronát. Még egyelőre nem szeretném ezt a hatalmas uradalmat irányítani. Kérlek, vedd vissza tőlem, hisz te is tudod, hogy még fiatal vagyok hozzá.

Carmen: Meglehet. Biztos ezt akarod? Ugyanis a hagyomány, az hagyomány és nem nagyon szeretném megszegni.

Cleo: Tudom, hogy mit jelent ez neked. És ígérem, ha eljön az ideje, akkor majd visszakérem a koronámat. (Carmen megöleli Cleo-t, közben a tündérek is kezet fognak egymással.)



Metta!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése